Palma Escola för Android

(0)
  • Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Palma Skola: En omfattande pedagogisk app för tidig läs- och skrivinlärning

Palma Skola är en gratis utbildningsapp som är utformad för barn, ungdomar och vuxna för att stödja tidig läskunnighet. Den kan användas på surfplattor och smartphones, och dess aktiviteter är baserade på neurovetenskapliga studier som respekterar användarens inlärningstakt. Appen syftar till att förstärka processen för läs- och skrivinlärning och tillhandahåller en numerisk skala från 0-10 för att följa och verifiera elevens prestation.

Palma Skola är mycket intuitiv och kan användas med minimal tillsyn, vilket gör den idealisk för föräldrar med barn i läs- och skrivinlärningsprocessen. Den rekommenderas också för användning i skolor med läsrum, tal- och språkkliniker och psykopedagogik. Appens innehåll är organiserat i fem nivåer, från igenkänning av bokstavsform och namn till utveckling av läsning och textförståelse.

Appen erbjuder flera verktyg för att förbättra inlärningen, inklusive en digital lärare, pedagogiska övningar, motoriska koordinationsövningar genom att skriva bokstäver och stavelser, lekfulla aktiviteter och bedömning och uppföljningsrapporter i appen. Palma Skola är en helt gratis applikation som kan hålla upp till fem användare och är fri från reklam. Den behöver bara vara ansluten vid nedladdningstillfället, och dess körning är helt i OFF LINE-läge.

Program tillgängligt på andra språk

Palma Escola för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 6.2.2
  • 4.2

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Palma Escola

Har du provat Palma Escola? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.